Delhi-NCRKuwait

ریاست کویت کے امیر،ولی عہد اور وزیر خارجہ نے جنرل بپن راوت،محترمہ راوت اور 11دیگر فوجیوں کی موت پر دلی تعزیت اور دلی ہمدردی کا اظہار کیا۔

بھارت کے تمل ناڈو کے کنور میں ایک ہیلی کاپٹر حادثہ میں ملک کے پہلے چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت،محترمہ راوت اور 11دیگر فوجیوں کی موت ہوگئی۔اس دردناک حادثے کی خبر نے بھارت میں رنج و غم ہے۔آج ملک نےنم آنکھوں سے ملک کے پہلے چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت کو مکمل فوجی اعزاز کے ساتھ آخری رسومات ادا کردی گئیں۔

cds bipin rawat chopper crash wing commander prithvi singh chauhan of agra dies acy | CDS Bipin Rawat Chopper Crash: आगरा के लाल ने संभाली थी हेलीकॉप्टर की कमान, बुझा घर का
CDS Bipin Rawat salute: पार्थिव शरीर लेकर जा रही एम्बुलेंस का एक्सीडेंट, कई पुलिसवाले घायल; रास्तेभर भीड़ | CDS Bipin Rawat Tribute, ambulance accident, many injured KPA

آ ج ریاست کویت کے سفارت خانہ نے پریس ریلیز جاری کیا جس میں بتایا گیا کہ ریاست کویت کے امیر شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح نے تمل ناڈو میں ہیلی کاپٹر کے حادثے کی افسوسناک خبر کے بعدصدر جمہوریہ ہند،رام ناتھ کووند کو تعزیت کا ایک کیبل بھیجا۔ جمہوریہ ہند کے چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت، ان کی شریک حیات مدھولیکا راوت اور 13 دیگر مسلح افواج کے اہلکار جس میں لوگوں کی جانیں گئیں۔کویت امیر نے اس دردناک لمحے میں حکومت ہند اور اس کے عوام کے ساتھ اپنے گہرے دکھ کا اظہار کیا اور متاثرہ خاندانوں کے ساتھ اپنی دلی تعزیت اور دلی ہمدردی کا اظہار کیا۔ اس کے علاوہ ولی عہد شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح نے بھی اسی طرح کا ایک تعزیتی خط ہندوستان کے معزز صدر کو بھیجا ہے جس میں اس ناخوشگوار واقعہ پر اپنے گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے۔وزیر خارجہ اور ریاست کویت کے وزیر مملکت برائے کابینہ امور شیخ ڈاکٹر احمد نصیر ال محمد الصباح نے بھی اپنے ہم منصب ڈاکٹر سبرامنیم جے شنکر کو ایک تعزیتی خط بھیجا، جس میں ان کے گہرے دکھ اور درد کا اظہار کیا گیا۔ اس عظیم سانحہ پر اپنے دلی تعزیت اور دلی ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے اللہ تعالیٰ سے دعا ہے کہ وہ اپنی جوار رحمت میں جگہ عطا فرمائے اور لواحقین کو صبر جمیل عطا فرمائے، زخمیوں کو جلد از جلد صحت یاب کرے اور ملک اور اس کے عوام کو ہر قسم کی مصیبت سے محفوظ رکھے۔ نئی دہلی میں ریاست کویت سفارت خانہ اپنے گہرے دکھ کا اظہار کرتاہے اور سی ڈی ایس جنرل بپن راوت، ان کی اہلیہ مسز مدھولیکا راوت اور مسلح افواج کے دیگر اہلکاروں کے ایک انتہائی بدقسمتی ہیلی کاپٹر حادثے میں ہونے والے المناک انتقال پر اپنے دلی تعزیت کا اظہار کرتا ہے۔ سی ڈی ایس جنرل بپن راوت نے ایک دانشمند رہنما اور عظیم محب وطن کے طور پر بہت سی خدمات اپنے پیچھے چھوڑی ہیں۔ ہم اس کی میراث کا احترام کرتے ہیں اور اس کے نقصان پر سوگ کرتے ہیں۔ یہ ان المناک گھڑیوں میں حکومت جمہوریہ ہند اور اس کے دوست لوگوں کے ساتھ یکجہتی کے طور پر کھڑا ہے، سوگواروں کے دوستوں اور اہل خانہ سے ہمدردی کا اظہار کرتا ہے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close