Delhi-NCR

کرونا وائرس کے سلسلے میں سونیا گاندھی نے وزرائے اعلی کو خط لکھا

کانگریس صدر سونیا گاندھی نے کانگریس کی زیراقتدار ریاستوں کے وزرائے اعلی کو خط لکھ کر کرونا وائرس پھیلنے سے روکنے والے ذرائع کی حسب ضرورت فراہمی اور روک تھام کے لئے بیداری پیدا کرنے جیسے اقدامات کرنے کا مشورہ دیا ہے
محترمہ گاندھی نے جمعرات کو پنجاب کے وزیر اعلی امریندر سنگھ، راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلوت، مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی کمل ناتھ، چھتیس گڑھ کے وزیر اعلی بھوپیش بگھیل اور پڈوچیري کے وزیر اعلی وی نارائن سامی کو لکھے خط میں کہا کہ اس خطرناک بیماری کو پھیلنے سے روکنے کے لئے ضروری اقدامات اولین ترجیح کی بنیاد پر کئے جائیں اور اس سے بچنے کے لئے ماسک وغیرہ ذرائع کی پیداوار 40 فیصد تک بڑھایا جائے تاکہ لوگوں میں ضروری اشیاء کی کمی نہ ہو۔ انہوں نے کہا کہ ان ذرائع کی کالا بازاری نہ ہو اس پر سختی سے عمل کرنا ضروری ہے۔
انہوں نے کہا کہ اس وائرس سے نمٹنے کے لئے ریاستی حکومت کو ہر وقت چوکس رہنے کی ضرورت ہے اس لئے حکومت اس سلسلے میں ضروری اقدامات اٹھائے ۔ اس کے لئے الگ سے میڈیکل سینٹر بنانے اور ہیلتھ ٹیسٹ کی سہولت فراہم کرنے کی سمت میں ضروری قدم اٹھائے جانے چاہئے۔
کانگریس صدر نے کہا کہ ملک میں كووڈ -19 کے معاملوں کی تعداد مسلسل بڑھ رہی ہے۔ اس سے بچاؤ کے لئے اقدامات کئے جانے کے ساتھ ساتھ لوگوں کو بیدار کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے لئے مقامی زبان میں ہیلپ لائن شروع کی جانی چاہئے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close